اصطلاحات و تکنیکهای مدیریت بازاریابی

وبلاگ myindustry به موضوعات و چالشهای مدیریتی و همچنین معرفی و تعریف اصطلاحات کلیدی در مدیریت خصوصاً مدیریت کسب و کارهای کوچک و

اصطلاحات و تکنیکهای مدیریت بازاریابی

وبلاگ myindustry به موضوعات و چالشهای مدیریتی و همچنین معرفی و تعریف اصطلاحات کلیدی در مدیریت خصوصاً مدیریت کسب و کارهای کوچک و

راهکارهایی برای حفظ رضایت مشتری

همیشه فرقی بین رضایت مشتری و نگاهداری از مشتری وجود دارد که بعضی از شرکت ها فرق این دو را نمی دانند. یک نفر ممکن است از محصولات و خدمات شما راضی باشد، اما هرگز اقدام به خرید مجدد از شما نکند. چرا؟ فاصله بین رضایت و تکرار خرید همان رابطه بین مشتری و نماینده فروش برند است. ایجاد ارتباط همان عامل ایجاد کننده تفاوت است. روابط قوی و دو سویه مطمئنا موجب افزایش احتمال این می شود که یک مشتری برای همیشه برای شما باقی بماند و از رقیب شما خرید نکند.

  ادامه مطلب ...